Test drive | Psihologie servicii
18 Jul

Test drive

Ea (din dreapta) e poreclita “Vaca”, iar el (din stanga) e tac-su!Suzuki Intruder VS800Suzuki Intruder

In randurile care urmeaza voi detalia efectul “furculision” pe care-l poate avea o motocicleta noua asupra celei vechi 🙂

Zilele astea am hotarat ca merita sa-mi administrez o doza de adrenalina. Asa ca am dat curs invitatiei celor de la reprezentanta Suzuki Romania de a testa noul Intruder…Cine m-a pus?! Motorul e un V-twin musclebike ce imprumuta tehnologie de la sora sa sportiva GSX-R1000 -adica arata ca un cruiser, dar se comporta ca o sportiva foarte agresiva.

Motorul arata cum il vedeti, pe autostrada nici n-am simtit cand a atins 140 km/ h. Ca sa ma dau rotund: am vazut privirea mirata a unui sofer de Skoda dupa ce i-am dat flash-uri pe autostrada- motorul are rezerva de putere la 150 km/h… 😉

Suzuki Intruder

Manevrabilitatea, pentru cele 350 kg ale sale e deosebita (centrul de greutate e jos), motorul strecurandu-se cu usurinta prin traficul din Militari si fiind deosebit de stabil pe autostrada.

Nu va mai spun ca efectul pe care-l are sunetul motorului de 1.8 l (?!) asupra pietonilor si soferilor e haios 🙂

Doar pentru cunoscatori, cateva date despre masinarie:

– lungime 2,5 m

– latime 87 cm

– greutate 350 kg

– capacitate rezervor 19 l

– motor V-twin 1780 cm3 ( da fratilor, 1.8 litri!!)

– diametrul unui cilindru de motor e 112 mm (nu cred sa fie cilindri de motor de masina cu patru cilindri mai mari 🙂

– 130 cai-putere

– viteza maxima 240 km/h
Suzuki Intruder
Mai conteaza acum ca am oprit la benzinarie ca sa aiba ce “toca” monstrul? Detalii..
Asa, si dupa ce-am mers o ora cu “dihania” asta, era sa patesc ca-n bancul ala cu Mobra- sa ma dau jos sa vad ce are a mea. Parca pedalele nu mai stateau bine, parca franele nu mai prindeau deloc, ba parca si motocicleta era mai mica 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com